توصیه های سفر به آنتالیا
نوشته شده توسط : azar yousefi

 

آنتالیااز شهرهای زیبا و توریستی ترکیه است. خوب است مسافران تور آنتالیا عید 94  بدانند که این شهر به دلیل داشتن جاذبه های فراوان به عنوان یک مرکز تفریحی و گردشگری در ترکیه می باشد. درختان نخل زیبایی که در بلوارهای این شهر قرار دارد و لنگر گاه های آن زیبایی آنتالیارا دو چندان کرده است. اگر می خواهید از سفر خود به آنتالیانهایت لذت را ببرید حتما به توصیه های زیر عمل کنید:

 

1.حتما به پارک آبی این شهر بروید:

پارک آبی تروا

در آنتالیاپارک های آبی زیادی وجود دارد که به آدم سرزندگی و نشاط می بخشد. اگر می خواهید هیجان و لذت را تجربه کنید حتما به پارک های آبی این شهر بروید. سه پارک آبی معروف آنتالیاعبارت اند از : پارک آبی تروا در هتل ریکسوس پریمیوم که گفته می شود بزرگترین پارک آبی سواحل زیبای آنتالیااست , پارک آبی واقع در هتل ددمان در ساحل لارا و سومین پارک آبی که به آن سرزمین آبی گفته میشود و بسیار بی نظیر است , پارک آبی ساحل کنیالتی می باشد. تمام پارک های آبی آنتالیادارای کیفیت و امکانات فوق العاده ای هستند اما این سه پارک آبی که معرفی شد از بهترین و بی نظیر ترین پارک های آبی این شهر هستند. مسافران تور آنتالیا فروردین 94  به هیچ وجه لذت بردن از این پارک های آبی را از دست ندهند.

پارک آبی هتل ددمان

 

 

2.اسب سواری در سواحل آنتالیا را از دست ندهید:

اسب سواری در سواحل آنتالیا

اگر مبتدی هستید اصلا نگران نباشید , چون باشگاه های اسب سواری که در آنتالیاهستند بسیار مجهز می باشند و اسب های زیبا و آماده ای را به همراه خدمات خوب و عالی در تمام سطوح از مبتدی تا حرفه ای در اختیار مسافران تور آنتالیا نوروز 94  که علاقه مند به اسب سواری هستند قرا می دهند. پس بدون نگرانی اسب سواری در این سواحل زیبا را تجربه کنید و لذت این تفریح را از دست ندهید. اگر علاقه مند باشید می توانید لذت موج سواری با اسب را در این سواحل زیبا تجربه کنید و خاطره ای بسیار به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.

موج سواری با اسب در سواحل آنتالیا

 

 

3.لذت خرید در آنتالیا را تجربه کنید:

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

به طور کلی خرید کردن لذت بخش است اما خرید از مراکز خرید آنتالیابسیار لذت بخش تر است. حتی اگر از مغازه های کوچک و دکه ها هم خرید کنید متوجه می شوید که خرید خوبی را در این سفر تجربه کرده اید. از جمله مراکز خرید آنتالیاتراسیتی و میگروس می باشد. اگر علاقه مند به جواهر آلات هستید از بازار قدیمی آنتالیادیدن کنید , زیرا این بازار دارای مغازه های بسیار زیادی است که دارای اجناس و کالاهای متنوعی می باشد. این بازار در قسمت بالایی بندر قدیمی و بعد از خیابان آتاتورک قرار دارد. مسافران تور آنتالیا 94  می توانند با رفتن به این مراکز خرید هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند.

 

 

4.لذت گشت یک روزه با جیپ های صحرایی را از دست ندهید:

گشت با جیپ صحرایی در آنتالیا

اگر می خواهید به زیبایی های آنتالیاپی ببرید حتما با جیپ های صحرایی در کوه های توروس گردش کنید. با این گردش یک روزه زیبایی هایی را می بینید که عموم مردم در سفر خود به آنتالیادیدن این مناظر را از دست داده اند. روستاهایی که در قلب کوه توروس وجود دارد بسیار زیباست. پیشنهاد می کنیم که تور آنتالیا 94  این گردش یک روزه که تقریبا 10 ساعت است را از دست ندهند تا سفری به یاد ماندنی با دیدن مناظر فوق العاده زیبا را تجربه کنند.

 

 

5.هیجان را در تور قایق رانی آنتالیا تجربه کنید:

تور قایق رانی آنتالیا

اگر میخواهید هیجان , لذت و ترس را با هم و همزمان احساس کنید این تور 1 _ 6 ساعته را از دست ندهید. در این تور قایق رانی بهترین و هیجان انگیز ترین لحظات زندگی خود را تجربه می کنید. شما در دل یک رودخانه وحشی قایق سواری میکنید اما نگران نباشید چون در هر قایق راهنما و غریق نجات وجود دارد و شما علاقه مندان به هیجان به صورت کاملا مجهز وارد قایق می شوید که فقط لذت ببرید و از این لحظات استفاده کنید , پس به هیچ وجه جای نگرانی نیست. علاوه بر این هیجان شما منظره زیبایی از درختان سرسبز سدر پارک ملی کاپرولو کانیون مشاهده می کنید که لذت این سفر و تور را دو چندان می کند برای شما. 

علاوه بر این پیشنهاد میکنم که تور آنتالیا 94  از آبشار های آنتالیابه ویژه آبشار دودن و خلیج آنتالیادیدن کنند که اگر این مناظر را نبینند لذت دیدن زیباترین مناظر طبیعی را از دست داده اند.

 

 

6.توصیه میکنم که غواصی در دریای آبی و زیبای مدیترانه را هم تجربه کنید:

غواصی در مدیترانه

 

اگر شما مسافران عزیز تور آنتالیا 94  می خواهید دنیای زیبای زیر آب را مشاهده کنید و گونه های زیبای گیاهان و جانوران دریایی را ببینید باید غواصی کنید که یکی از مناطقی که نقطه تمرکز و توجه غواصان می باشد آنتالیا است. سیده بهترین جا برای برای شیرجه زدن است , از کمر تا کاس 25 سکو برای شیرجه زدن وجود دارد که پریدن و شیرجه زدن از روی آنها بسیار لذت بخش است. 

در آخر به شما مسافران تور آنتالیا 94  توصیه می کنم که اگر به دنبال هیجان و لذت هستید , در سفر خود به شهر زیبا و توریستی آنتالیاتور غواصی و قایق رانی , اسب سواری و رفتن به پارک های آبی آنتالیارا تجربه کنید و آن از دست ندهید.





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: توصیه های سفر به آنتالیا,سفر به آنتالیا,درباره آنتالیا,ویژگی های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: